Regulamin szyldy-tablice.pl
-dla podmiotów nie będących konsumentami
I Postanowienia ogólne
Właścicielem witryny internetowej szyldy-tablice.pl jest Sławomir Białot przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej, pod nazwą:
EAPR Białota Sławomir
Pcim 1518
32-432 Pcim
PL 944-20-85-216
zwanym dalej „Sprzedawcą”
- Zamówienia towarów mogą składać przedsiębiorcy, instytucje, osoby prawne, oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą, zwane dalej „Klientami”.
- Na stronie szyldy-tablice.pl podane są ceny netto. Do ceny netto należy doliczyć podatek 23% Vat. Podane na stronie ceny mają charakter jedynie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie mogą być podstawą roszczeń wobec firmy Szyldy-tablice.pl.
- Podmioty publiczne: Przekazanie zlecenia do realizacji jest możliwe jedynie po przekazaniu danych do faktury. Na podstawie tych danych po wykonaniu usługi generowana jest faktura przelewowa z 14 dniowym terminem płatności od momentu wykonania zlecenia. Faktura jest przekazywana wraz z gotowym produktem. Zmiana terminu płatności możliwa jest jedynie na prośbę klienta po przekazaniu informacji w wiadomości mailowej.
- Podmioty prywatne: Przed przystąpieniem do realizacji generowana jest faktura pro forma w wysokości 100% wartości zamówienia. Po jej opłaceniu zlecenie zostaje przekazane do realizacji. W przypadku gdy na potrzeby wykonania zlecenie wykonywany jest projekt opłacenie faktury pro forma jest jednoznaczne z akceptacją projektu przy czym projekt może zostać zaakceptowany również w wiadomości mailowej.
- Złożenie zamówienia możliwe jest drogą elektroniczna lub pocztową.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru, lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością.
- Zawartość witryny internetowej szyldy-tablice.pl nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Składając zamówienie Klient składa jednocześnie propozycję zawarcia umowy.
- W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem skrzynki pocztowej(e-mail) lub za pośrednictwem listu, momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest moment odbioru zamówionego towaru przez Klient w punkcie odbioru wskazanym przez Sprzedającego lub przekazaniu dostawcy(kuriera)
- Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów były zgodne z rzeczywistością. Sprzedający nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości produktów, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
- W przypadku, gdy opisy i dane techniczne produktów prezentowane na stronie internetowej Sprzedawcy nie pokrywałby się w znaczącym stopniu z rzeczywistością, w ciągu 7 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Zdjęcia produktów i ich kolorystyka w nieznacznym stopniu mogą się różnić od faktycznego wyglądu.
II Realizacja zamówienia
- Wszelkie informacje handlowe, cenniki i reklamy produktów znajdujące się na stronie internetowej sprzedawcy stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy. Żadna informacja, bez względu na jej nazwę, nie może być uznana za ofertę w rozumieniu przepisów prawa.
- Po złożeniu zapytania w odpowiedzi zostaną przekazane wytyczne które należy spełnić w celu złożenia zamówienia. Brak wypełnienia wskazanych wytycznych może być podstawą do niewykonania usługi i nie może stanowić podstaw roszczeniowych.
- Moment mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych, lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie realizacji zamówienia, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
- W wyjątkowych przypadkach, przy zamówieniach na produkty bardzo nietypowe, lub duże gabarytowo, sprzedawca może zażądać od klienta przedpłaty w wysokości 100% wartości zamawianego towaru. W przypadku kiedy realizacja zamówienia przedłużyłaby się powyżej 30 dni od dnia wpłaty zaliczki, klient ma prawo żądać jej zwrotu bez żadnych potrąceń. Natomiast w przypadku, gdy klient zrezygnowałby z zamawianego towaru przed upływem 30 dni od wpłaty zaliczki, kwota zaliczki ulega przepadkowi na rzecz sprzedawcy. W szczególności dzieje się tak w przypadku, gdy sklep wyraża gotowość do zrealizowania zamówienia klienta. W każdym przypadku wystąpienia konieczności wniesienia zaliczki klient jest informowany o tym fakcie uprzednio i zawsze może zrezygnować z takiego zamówienia przed wniesieniem zaliczki.
- Czas realizacji zależny jest od rodzaju złożonego zamówienia, ilość, stopnia skomplikowania oraz okresu w jakim zostało złożone zamówienie. Jeśli nie podano inaczej czas realizacji wynosi:
- 14 dni roboczych w przypadku tablic emaliowanych
- do 10 dni roboczych w przypadku tablic kompozytowych oraz wykonanych z PCV
- do 10 dni roboczych w przypadku tablic grawerowanych
- do 14 dni roboczych w przypadku tablic parkingowych.
- Niestandardowe realizacje termin ustalamy indywidualnie
- W czas realizacji wliczony jest dzień złożenie zamówienia i potwierdzenia projektu i otrzymaniu danych do FV a w przypadku podmiotów prywatnych momentu zaksięgowania wpłaty na podstawie FV proforma, o ile zamówienie zostało złożone przed godziną 12.
- W specjalnych okolicznościach zlecenie może zostać wykonane w terminie wcześniejszym niż początkowo wskazany. W takiej sytuacji wykonawca ma prawo do podniesienia ceny za wykonanie usługi.
- Zamówienia ze względu na indywidualny charakter, projekt nie podlegają zwrotowi w okresie jakim mówi ustawa.
- Wykonawca zastrzega sobie prawo do niewykonania usługi bez podania przyczyny, jednak zobowiązuje się do poinformowania klienta o zaistniałej sytuacji.
- Koszt przesyłki kurierskiej zależny jest od wymiarów i wagi przesyłki. Jeśli nie podano inaczej koszt przesyłki kurierskiej to 25zł/netto. W koszt przesyłki wliczony jest koszt pakowania oraz odpowiedniego zabezpieczenia produktu na czas transportu.
- Dowodem zakupu jest to oryginał faktury VAT, zazwyczaj jest dołączany do przesyłki, lub wysyłany pocztą.
- Ze względu na korzystanie z usług zewnętrznej firmy transportowej, oświadczamy iż nie ponosimy odpowiedzialności za termin dostarczenia paczki.
- W przypadku reklamacji niezbędne będzie dostarczenie oryginału protokołu sporządzonego bezpośrednio przy doręczeniu przesyłki oraz dokumentacji fotograficznej uszkodzonego produktu.
- Brak wskazanych dokumentów sprawia, że reklamacja nie zostanie uwzględniona.
III Projekty
- Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w projekcie przesłanym przez klienta. Prosimy o przesyłanie projektu w formacie .cdr (max ver 16) lub pdf wraz z plikiem .jpg w celu weryfikacji poprawności projektu.
- Klient zobowiązuje się do:
- przekazania projektu w skali 1:1
- przekazanie wszystkich zdjęć w najlepszej jakości oraz grafik w formie wektorowej.
- zachowania kolorystyki CMYK w przypadku wydruków lub kolorystyki RAL w przypadku tablic emaliowanych. Brak wskazania takiej kolorystyki jest równoznaczny z akceptacją rozbieżności kolorystycznych.
- zamienienia czcionek na krzywe lub przesłania pliku z czcionkami.
- przekazania projektów oraz materiałów (grafik, czcionek) które nie naruszają praw osób trzecich w tym prawa autorskiego.
- W przypadku gdy jakość grafik uniemożliwia ich wykorzystanie w projekcie wykonawca ma prawo do rezygnacji z wykonania usługi.
- Projekty przygotowane przez Sprzedającego wymagają akceptacji. Akceptacja oznacza iż sprawdzili Państwo projekt pod względem merytorycznym, ortograficznym, gramatycznym i akceptują Państwo ewentualne tego typu błędy jeśli zostaną znalezione później, a nie zostały wychwycone podczas zatwierdzenia.
- Projekty prosimy akceptować wyłącznie mailem.
- Kolorystyka projektu wyświetlanego na monitorze może nieznacznie różnić się od kolorystyki wydruku.
- Brak akceptacji projektu jest podstawą do niewykonania zlecenia.
- Dopuszczalne jest zgłoszenie 3 poprawek (nie będących typowymi błędami) do projektu tj. zmiana fotografii lub kolorystyki. Po wykonaniu 3 poprawek wykonawca ma prawo do zmiany ceny projektu lub naliczenia odpowiedniej kwoty za każdą następną zmianę. Brak wniesienia takiej opłaty jest jednoznaczny z brakiem wykonania usługi. Jeśli projekt nie zostanie wykorzystany a została naliczona opłata za wykonanie projektu, przy rezygnacji z wykonania usługi wykonawca nie zwraca opłaty za projekt.
IV Gwarancje i zwrot towaru
- Produkty oferowane za pośrednictwem witryny internetowej szyldy-tablice.pl, są nowe, wole od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady z tytułu rękojmi.
- W uzasadnionych przypadkach możemy przyjąć zwrot towaru. Zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie.
- Zawsze od umowy można odstąpić za zgodą drugiej strony.
- Towar zwracany w powyższym trybie należy dostarczyć na adres sklepu na koszt kupującego.
- Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie, dane firmy, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe (tu prosimy podać numer konta i dane posiadacza rachunku) czy poprzez osobisty odbiór gotówki w naszej siedzibie.
- Zwrotowi nie podlegają opłaty dodatkowe, związane z przeprowadzeniem transakcji, jeśli w danym przypadku takowe występowały na dokumencie sprzedaży (opłata za dostawę).
- Gwarancja, nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.
V Ochrona Danych Klientów
- Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora, oraz osoby działające na jego zlecenie wyłącznie w celu należytej realizacji obowiązków wynikających z zamówień składanych przez Klienta i zawartych w ich wyniku umów.
Dane te nie są przetwarzane, ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
VI Postanowienia końcowe
- Adresem korespondencyjnym Sprzedawcy jest: Pcim 1518, 32-432 Pcim.
- Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sprzedającego oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sprzedawcą, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny, właściwy dla siedziby Sprzedawcy.