Tablice RODO monitoring "UWAGA OBIEKT MONITOROWANY"

Oferta oznaczeń informujących o stosowaniu systemów monitoringu i rejestracji video wraz z niezbędnymi informacjami zgodnymi z nowimi przepisami unijnymi (RODO).

 RODO OZNACZENIA MONITORINGU Z KLAUZULĄ

Jak poprawnie powinny być oznaczone miejsca monitorowane?

Obecnie wszechobecnym stało się stosowanie przez firmy i placówki publiczne systemów monitorujących. Podstawą prawną do stosowanie jest zapewnienie bezpieczeństwa mienia i osób. Obowiązujące przepisy regulują wpisy które znajdują się w Kodeksie Pracy.

Administrator obiektu zobowiązany jest do poinformowania w sposób widoczny (tabliczki z informacją) pracowników, użytkowników danego miejsca o stosowaniu takich systemów wraz z niezbędnymi informacjami np: czasem przechowywania nagrań.

Co ciekawe przepisy dotyczą również szkół które nie są tylko placówkami dydaktycznymi lecz także miejscem pracy przez co zastosowanie przepisów kodeksy pracy ma również miejsce w odniesieniu do tego typu budynków. GIODO przypomina, że szkoła, która stosuje monitoring, musi spełnić obowiązek informacyjny wobec nagrywanych osób. Należy poinformować, że monitoring jest stosowany, jaki obszar jest nim objęty oraz podać swoją nazwę, adres i cel stosowania monitoringu.

Do 25 maja br. należało. wdrożyć unijne Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych 2016/679 (RODO)

 

Reasumując

Po wejściu w życie RODO monitoring nie stał się nielegalny, a jedynie wprowadzone zostały regulacje odnośnie jego stosowania i odpowiedniego oznaczenia.

Każdy kto używa monitoringu musi zamieścić informację o przetwarzaniu danych osobowych.

Informacje które muszą zostać przekazane to m.in. kto jest administratorem danych osobowych, jaki obszar objęty jest monitoringiem oraz jaki jest cel stosowania monitoringu. (cennik poniżej punkt 1)

Ponadto każde pomieszczenie w którym znajduje się monitoring musi być odpowiednio oznaczone. (cennik poniżej punkt 2)

 

Realizacje

 

Tablice zgodne z unijnymi przepisami

 

rodo

 

Proponowane przez nas tablice wykonane są zgodnie z przepisami RODO dotyczącymi informacji jakie powinny znajdować się na tego typu oznaczeniach.

Poniżej znajdą Państwo wzory które zawierają w sobie niezbędne informacje.

 

    

 

Projekt GRATIS!

Zamawiając u nas tablice zmodyfikujemy projekt wg Państwa wytycznych.

Technologia:

- Stosowanie wysokiej klasy komponentów,

- Wydruk TWARDY SOLWENT 1080DPI !!!

- Warstwa laminatu na wydruku.

Zalety:

- Całkowita odporność na warunki atmosferyczne (dotyczy oferty kompozytów),

- Estetyczny wygląd,

- Zgodność z przepisami,

Zastosowanie:

Wszystkie obiekty gdzie stosowane są systemy monitoringu.

baner odroczona płatność 

Cennik

 

1. Oznaczenia monitoringu wraz z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)

 

RODO: "W miejscu w którym znajduje się monitoring powinna zostać WIDOCZNIE zamieszczona przynajmniej jedna tablica na której zostaną zamieszczone informacje o przetwarzaniu danych osobowych."

Przesuń cennik
Ilość:           1-5                  6-10                 11-20          20<  

Tablica kompozytowa

"RODO"

300mm x 400mm 95zł 89zł 92zł 85zł 90zł 80zł tel.
450mm x 600mm 120zł 115zł 110zł

Tablica PCV "RODO"

300mm x 400mm 65zł 62zł 60zł
450mm x 600mm 80zł 75zł 70zł

Naklejka "RODO"

300mm x 400mm 35zł 32zł 29zł
450mm x 600mm 40zł 37zł 34zł

*podane wyżej ceny są cenami netto oraz mają charakter jedynie informacyjny i nie stanowią oferty  w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie mogą być podstawą roszczeń wobec firmy Szyldy-tablice.pl. Do ceny należy doliczyć 23% VAT.

Tablice kompozytowe (dibond):

Zastosowanie: wewnętrzne, zewnętrzne

Całkowicie odporne na warunki atmosferyczne, wysoka estetyka

Płyty PCV:

Zastosowanie: wewnętrzne

Niska odporność na warunki atmosferyczne

Wydruk:

Druk metodą TWARDEGO SOLWENTU 1080 DPI

Laminat:

Stosowany przez nas laminat maszynowy jest dodatkową warstwą ochronną nakładaną na wydruk, znacznie zwiększającą odporność oraz żywotność wydruku.

 

2. Piktogramy - oznaczenia monitoringu

(w projektach nie są uwzględnione informacje o przetwarzaniu danych osobowych)

 

RODO: "W KAŻDYM monitorowanym pomieszczeniu, miejscu powinna znaleźć się tablica informująca o zastosowaniu monitoringu."

Przesuń cennik
Ilość:         1-5                6-10              11-20         20< 

Tablica kompozytowa

„OBIEKT MONITOROWANY”

200mm x 100mm 18zł 16zł 14zł tel.
300mm x 150mm 26zł 24zł 22zł 

Tablica PCV

„OBIEKT MONITOROWANY”

200mm x 100mm 11zł 10zł 9zł
300mm x 150mm 16zł 15zł 14zł
Naklejka 

„OBIEKT MONITOROWANY”

200mm x 100mm 6zł 5zł 4zł
300mm x 150mm 8zł 7zł 6zł

 *podane wyżej ceny są cenami netto oraz mają charakter jedynie informacyjny i nie stanowią oferty  w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie mogą być podstawą roszczeń wobec firmy Szyldy-tablice.pl. Do ceny należy doliczyć 23% VAT.

 

Jak zamówić?

W celu złożenia zamówienia prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. zawierającej następujące informacje (cennik powyżej);

  1. OZNACZENIA  RODO:
  • Rodzaj materiału (kompozyt, PCV, naklejka)
  • Rozmiar
  • Ilość sztuk
  • Wybrany wzór 1-6 (wzornik)
  • Informacje odnośnie przetwarzania danych:
    • kto jest administratorem danych osobowych;
    • jaki jest adres firmy
    • jaki obszar objęty jest monitoringiem
    • jaki jest okres przechowywania zapisów z monitoringu
    • wszelkie inne dodatkowe cechy i informacje które mają być wzięte pod uwagę, lub przekazanie własnej treści która ma zostać umieszczona na tablicy
  1.  PIKTORGRAMY
  • Rodzaj materiału (kompozyt, PCV, naklejka)
  • Rozmiar
  • Ilość sztuk
  • Wybrany wzór 7-9 (wzornik)
  1. DANE KONTAKTOWE
  • Dane do faktury
  • Informacje o sposobie odbióru:
    • osobisty (Kraków, ul. Zawiła 61)
    • kurier - 25zł/netto (należy podać: adres oraz telefon kontaktowy)

 

Po wysłaniu  wiadomości nasz konsultant skontaktuje się z Państwem celem finalizacji zamówienia.

Zostanie również wykonana wizualizacja do akceptacji. 

 

Wzory

Oznaczenia monitoringu wraz z informacje o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)

Oznaczenia monitoringu

 

Specyfikacja techniczna

 

Tablice kompozytowe (dibond):

Zastosowanie: wewnętrzne, zewnętrzne

Całkowicie odporne na warunki atmosferyczne, wysoka estetyka

Płyty PCV:

Zastosowanie: wewnętrzne

Niska odporność na warunki atmosferyczne

Wydruk:

Druk metodą TWARDEGO SOLWENTU 1080 DPI

Laminat:

Stosowany przez nas laminat maszynowy jest dodatkową warstwą ochronną nakładaną na wydruk, znacznie zwiększającą odporność oraz żywotność wydruku.

 

Tablice kompozytowe (dibond):

Zastosowanie: wewnętrzne, zewnętrzne

Całkowicie odporne na warunki atmosferyczne, wysoka estetyka

Płyty PCV:

Zastosowanie: wewnętrzne

Niska odporność na warunki atmosferyczne

Wydruk:

Druk metodą TWARDEGO SOLWENTU 1080 DPI

Laminat:

Stosowany przez nas laminat maszynowy jest dodatkową warstwą ochronną nakładaną na wydruk, znacznie zwiększającą odporność oraz żywotność wydruku.

 

Trwałość 

Tablice kompozytowe (dibondowe) charakteryzują się wysoką trwałością. Zbudowane są z dwóch warstw aluminium pomiędzy którymi znajduje się polietylenowy rdzeń. Tablica taka, w przeciwieństwie do płyty wykonanych z PCV, nie odkształca się pod wpływem temperatury. Jest ona sztywna zachowując jednocześnie lekkość produktu. Tablica dibondowa Może być z powodzeniem stosowana na zewnątrz, a jej minimalna trwałość to 8 lat. Dodatkowa warstwą laminatu ochronnego zabezpiecza nadruk przed blaknięciem pod wpływem promieniowania UV.

 

Czas realizacji

Ze względu na dużą iość zamówień czas realizacji może wynieść do 14 dni roboczych.

Prosimy o uwzględnienie tego przy składaniu zamówienia.

 

Na jaki artykuł należy się powoływać w umieszczonej klauzuli RODO  ( z art. 6  ust. 1 lit. f)

Na podstawie Ogólnego rozporządzenie o ochronie danych wystarczającym jest powołanie się na art. 6 ust. lit. f niniejszego rozporządzenie, ponieważ:
- Art. 6 wskazuje, iż powołanie się na co najmniej jeden warunek jest wystarczające
- Zastosowanie lit. c powyżej wymienionego artykułu jest bezcelowe, gdyż założenie monitoringu nie jest nakazem lecz dobrowolną decyzją administratora, który podejmuje ją w celu ochrony
- Powołanie art. 5 na podstawę prawną nie jest właściwe, ponieważ dotyczy on zasad przetwarzania danych, a nie zgodności przetwarzania z prawem

Dodatkowo, należy zauważyć, iż najbardziej pasującym warunkiem z art. 6 RODO do uzasadnienia założenie monitoringu jest warunek wymieniony w ust. 1 lit. f

 

Jakie informacje powinny znajdować się na tablicach informujących o zastosowaniu monitoringu

Należy poinformować, że monitoring jest stosowany, jaki obszar jest nim objęty oraz podać swoją nazwę, adres i cel stosowania monitoringu.

 

Jaki cel używania monitorungu (RODO)?

Często nasi klienci mają problem z okreslenie prawidłowego celu używania monitoringu (regulamin RODO) poniżej przedstawiamy kilka najczęstszych powodów użwania rejestratorów:

  • zapewnienie bezpieczeństwa osób (klientów, pracowników)
  • zapewnienie bezpieczeństwa mienia
  • ochrona tajemnic prawnie chronionych

 

Gdzie nie można stosować monitoringu?

Monitoring zabroniony jest we wszystkich miejscach gdzie może być naruszona nasza intymność głownie w:

  • szatniach
  • toaleach
  • przymierzalniach

 

Przez jaki okres można przechowywać nagrania?

Nagrania z monitoringu pracodawca będzie mógł przechowywać nie dłużej niż 3 miesiące od dnia nagrania. Później należy je z niszczyć, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej. I tu ustawa wprowadza kolejny wyjątek: Jeśli nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub pracodawca powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.